Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2012 19:22 - Изкачване на връх Вихрен (фотопътепис)
Автор: lostov Категория: Туризъм   
Прочетен: 19668 Коментари: 13 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Първи октомври, 2011 година. Качване за един ден. Тръгнахме рано-рано за Банско.
image

На хижа Бъндерица се разделихме с шофьорът ни Митко, който имаше различен маршрут и тръгнахме нагоре.
image

Времето беше добро. Подухваше малко, но нищо особено.
image

image

image
image
И пристигнахме на циркусът Малкия Казан. Огромно пространство заобградено от планини и хълмове. Внушително. Не ми се стори много малък....  После разбрах, че има и друг - Големия Казан. И предстоеше значително по-стръмно изкачване дотам.   (Казаните)
image

Вальо и Жоро.
image

image

image

Продължихме след кратка почивка.
image

image

Навлязохме в територията на Големия казан. Разбрах защо го наричат така...
image

image
  Тук растителността е доста бедна. И започваш да се чувстваш доста нищожен сред това количество масивна скална маса. image
  image

image

Горе, на самият ръб се виеха орли.
image

Дъното на Големия казан.
image

Продължихме.
image
  image
С изкачването взорът се разширява.
image
image

Навлязохме в територията на облаците.
image
Седловината Премката.
image

Отсреща връх Кутело. В тази посока е и карстовият ръб Кончето.
image

Тази снимка я откраднах от Жоро. Мерси, Жорка. ;)
image
Връх Вихрен.
image
Жоро и Вальо.
image

Моя милост. И тази снимка е от Жоро.
image

Две от Влахинските езера. Зад тях е ридът Гредаро. Острият връх в далечината е връх Синаница.
image

image

image

След кратка почивка тръгнахме надолу. Но не по същия път, от който дойдохме, а в посока хижа Пирин.
image

image

Връх Каменица в далечината сред облаците.
image

image
image
Вдясно - Муратов връх.
image

image

Връх Тодорка
.
image

image

image

image

Хижа Вихрен се мержелее долу.
image
Приближаваме.
image

Хижа Вихрен.
image

Понеже тогава още нямах щеки, този колец много ми помогна по пътя към върха. Оставих го до хижата ако може да свърши работа на някой друг. А и как няма - все пак този кол е с история - бил е на Вихрен.
image
image
Заслужено отморихме с местна бира.
image  
С Митко, Вальо и Жоро. Маршрутът на Митко бе през Муратов връх.
image

На тръгване решихме да минем да видим Байкушевата Мура - дърво на повече от 1300 години.
image

image
image
Байкушевата Мура е на същата възраст, на каквато е и българската държава.
image

image
---------------------------------------------

Разходката си заслужаваше отвсякъде. Благодарности на нашият водач Жоро за двете снимки, както и за това, че взаимствах информация за тези природни забележителности. Благодаря на Митко, Жоро и Вальо за пътешествието.

Снимките в този постинг са 56 отбрани от общо 199.




Гласувай:
22



1. nikita6864 - .
26.05.2012 20:01
Мостов, хубави са ти шишарките, чуквам ти точка за берекет.
Сега, можеш да върнеш жеста, ако искаш ;)
цитирай
2. lostov - .
26.05.2012 20:16
Благодаря, НикитКе.
цитирай
3. erato7 - Прекрасни снимки! Аз съм стигала ...
27.05.2012 03:19
Прекрасни снимки!
Аз съм стигала само до езерото "Окото". Не посмяхме да тръгнем сами без водач.
Пленителна е Пирин планина!
цитирай
4. toxic - Жестоко. Гранд Казан прилича на ...
27.05.2012 14:46
Жестоко. Гранд Казан прилича на Гранд Каньон :DD (proud)
цитирай
5. lostov - Абе луда работа! :)
27.05.2012 15:53
Много внушително, пак искам да отида...
цитирай
6. kostas - Чудесно ..
27.05.2012 17:04
)) Ще си свия снимката на "Байкушевара мура".... Благодарско ))
цитирай
7. lostov - Взимай! :)
27.05.2012 17:17
kostas написа:
)) Ще си свия снимката на "Байкушевара мура".... Благодарско ))


цитирай
8. rustocks - По същите места и аз съм пил бира. ...
30.05.2012 21:12
По същите места и аз съм пил бира.
Само, че до х. Вихрен се качих с джипка, на Окото си измих окото и не посмях да продължа нагоре.
цитирай
9. lostov - хахахахх!!!
31.05.2012 15:47
rustocks написа:
По същите места и аз съм пил бира.
Само, че до х. Вихрен се качих с джипка, на Окото си измих окото и не посмях да продължа нагоре.


Окото си бил измил!!! :DD

Живот и здраве - пак! Поздрави!
цитирай
10. tsevtanandreev - Къде сте ходили,
03.06.2012 10:16
на Гранд кениън ли? Чуквам ти една точка за берекет.
цитирай
11. lostov - Хех мерси,
03.06.2012 18:06
Ами Големият Казан си беше малко като кениън. ;)
цитирай
12. ckarlet - Поздрави за тази красота, събрана в ...
06.06.2012 20:07
Поздрави за тази красота, събрана в снимки!
Много ми хареса постинга!
цитирай
13. lostov - Радвам се. Живот и здраве ще кача още. :)
07.06.2012 16:12
ckarlet написа:
Поздрави за тази красота, събрана в снимки!
Много ми хареса постинга!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lostov
Категория: Други
Прочетен: 534788
Постинги: 68
Коментари: 490
Гласове: 499
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930