Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.09.2012 18:17 - Прогресивно губя интерес тук (double extreme facepalm)
Автор: lostov Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 17091 Коментари: 31 Гласове:
25


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Направих този блог тази година, месец април. Хвърлих се с голям ентусиазъм. Исках да споделям мнението си, информация и да засягам различни теми. Имах нужда от това. Имах нужда да обсъждам разни неща с разни хора. Беше ми забавно и интересно. Исках да творя един вид (все още искам).  Дори имаше един период, когато ми бяха забавни някакви блогерски дрязги. Един вид взимах страна и си съставях мнение за тоя или оня. Същински виртуален Бай Брадър. Направо си беше вълнуващо.

    По някое време дойде лятото и като цяло общата блогерска активност намаля - всеки си бие камшика нанякъде - нормално. Неотдавна отново си влязох в профила... ей така да разцъкам. И знаете ли какво? Знаете ли какво ново? Ами абсолютно нищо... Все същите караници, препирни, спорове кой е по-по-най в областта на политиката, изкуството, спорта и всичко и всички. Същото море кой от кой по-"компетентни и разбиращи" блогери. Направо кипи от мозък. Същите истории за някакви баби гини, балета, малета, трътли и т.н. непонятни за мен неща. Ама той бил много добър блогер навремето, ако знаете какви пътеписи има от пътешествията си по света, но сега е отгчен и затова е трол... (WTF?!?!) Същите "анонимни" коментатори с едни и същи прякори, които се включват навсякъде и са на всяка манджа мерудия. Аз съм най-добрия блогер, аз съм легенда.. лайното ми е легенда... (ВъТъФъ?!?!) Тролове, хейтъри тук-таме за вкус... какво да говорим.. Понякога си мисля, че всички тези няколко стотин (хиляди?) блогери са всъщност една шепа хора с безброй профили... Хора, които си нямат живот извън мрежата, но реално претендират за такъв. Понякога си мисля, че това не са хора, а блог.бг ботове, които генерират скандал след скандал. Страхотно просто...
image
    От друга страна разбира се, че има и читави хора тук. Хора, които взимат присърце ролята си тук. Хора, които наистина искат да споделят и обменят информация или просто да забавляват. Хора, с които е възможен някакъв смислен разговор. Реално те са тези, които дърпат блог.бг напред. Защото правят нещо, а не създават разни дребни интриги на просташко ниво. Да са живи и здрави.

    Абе... всички да са живи и здрави. Надеждата умира последна. Нямам си и идея дали ще пиша още неща, може би. И да - наясно съм, че на никой ХИЧ и не му пука дали аз ще продължа да пиша или не. Разбирам ви - на мен също не би ми пукало особено ако чета нещо подобно. Просто споделям впечатления.


Тагове:   double extreme facepalm,


Гласувай:
25



1. seasonofthewitch - Тук има хора, които си струват да ...
27.09.2012 18:49
Тук има хора,които си струват да бъдат четени,но повечето,които открих рядко са на първа или коментират първа.Там често е българският мегдански манталитет,който няма стойност
цитирай
2. turb04 - Блог. бг се самоунищожи още преди ...
27.09.2012 18:57
Блог.бг се самоунищожи още преди няколко години, защото умишлено остави троловете и хейтърите, а това от своя страна прогони доста читав народ.
Не бях писал дълго време, но влизах от време на време.
Позабавлявах се с "пътеписеца" (който е голям льольо и истинският му живот е в блог.бг), а сега пак ще влизам просто ей тъй.
Не очаквай нещо смислено тук.
Нещата са безвъзвратно изчерпани и единственият живец е от скандалите и цирковете, но това е храна за мозъка на инвестор.бг....
цитирай
3. анонимен - бивша блогърка:
27.09.2012 19:03
"Вие сте блокиран за винаги."Ето това се чете когато се опитам да влезна в профила си.Това ми се случи понеже писах против простотията и празнодумстването в блога от разните там баби Гини.
Taka че внимавай,не хвърляй камък по рядко лайно шото ше те опръска!
цитирай
4. анонимен - някой на който му пука
27.09.2012 20:34
Не се напъвай да вкараш всички в своя свят - всеки има свое разбиране и усещане за света - пък и така е по-добре.Все пак трябва да има и "будали"/празнодумци/ за да има и "тарикати"/мислещи преди да пишат/.
Така че ще срещаш и нормални хора и убиващи време и изживяващи се като "гениални" тук - просто трябва да си над това да им обръщаш внимание - поне аз така правя.
Иначе - витаги ще има за какво да си говорим тук и за какво да мислим....
цитирай
5. lostov - Тук има хора, които си струват да ...
27.09.2012 22:34
seasonofthewitch написа:
Тук има хора,които си струват да бъдат четени,но повечето,които открих рядко са на първа или коментират първа.Там често е българският мегдански манталитет,който няма стойност


Много си права. Като в жълтата преса - скандала на първа страница. ;)
цитирай
6. lostov - Блог. бг се самоунищожи още преди ...
27.09.2012 22:43
turb04 написа:
Блог.бг се самоунищожи още преди няколко години, защото умишлено остави троловете и хейтърите, а това от своя страна прогони доста читав народ.
Не бях писал дълго време, но влизах от време на време.
Позабавлявах се с "пътеписеца" (който е голям льольо и истинският му живот е в блог.бг), а сега пак ще влизам просто ей тъй.
Не очаквай нещо смислено тук.
Нещата са безвъзвратно изчерпани и единственият живец е от скандалите и цирковете, но това е храна за мозъка на инвестор.бг....


Точно.. набляга се на зрелищата. Хората не искат да четат книги, а списания с клюки и скандали защото е по-"интересно" и по-лесно за асимилиране. Тук е същата работа.
цитирай
7. lostov - "Вие сте блокиран за винаги. ...
27.09.2012 22:47
анонимен написа:
"Вие сте блокиран за винаги."Ето това се чете когато се опитам да влезна в профила си.Това ми се случи понеже писах против простотията и празнодумстването в блога от разните там баби Гини.
Taka че внимавай,не хвърляй камък по рядко лайно шото ше те опръска!


Смятай......

А това за лайното е много яко! :DD
цитирай
8. lostov - Не се напъвай да вкараш всички в своя ...
27.09.2012 22:53
анонимен написа:
Не се напъвай да вкараш всички в своя свят - всеки има свое разбиране и усещане за света - пък и така е по-добре.Все пак трябва да има и "будали"/празнодумци/ за да има и "тарикати"/мислещи преди да пишат/.
Така че ще срещаш и нормални хора и убиващи време и изживяващи се като "гениални" тук - просто трябва да си над това да им обръщаш внимание - поне аз така правя.
Иначе - витаги ще има за какво да си говорим тук и за какво да мислим....


Радвам се, че се намират хора, на които им пука. Не се опитвам да ги вкарам в моя свят .. (поне не насила) ;). Споделям как виждам нещата тук през моя поглед. И да - трябва да има всякакви хора....просто... някои трябва да са по-малко от другите ;)
цитирай
9. seasonofthewitch - Не се напъвай да вкараш всички в своя ...
27.09.2012 22:59
lostov написа:
анонимен написа:
Не се напъвай да вкараш всички в своя свят - всеки има свое разбиране и усещане за света - пък и така е по-добре.Все пак трябва да има и "будали"/празнодумци/ за да има и "тарикати"/мислещи преди да пишат/.
Така че ще срещаш и нормални хора и убиващи време и изживяващи се като "гениални" тук - просто трябва да си над това да им обръщаш внимание - поне аз така правя.
Иначе - витаги ще има за какво да си говорим тук и за какво да мислим....


Радвам се, че се намират хора, на които им пука. Не се опитвам да ги вкарам в моя свят .. (поне не насила) ;). Споделям как виждам нещата тук през моя поглед. И да - трябва да има всякакви хора....просто... някои трябва да са по-малко от другите ;)

Лостов,мен можеш да ме вкараш в някой планински преход някой ден:))))
цитирай
10. lostov - Не се напъвай да вкараш всички в своя ...
27.09.2012 23:37
seasonofthewitch написа:
lostov написа:
анонимен написа:
Не се напъвай да вкараш всички в своя свят - всеки има свое разбиране и усещане за света - пък и така е по-добре.Все пак трябва да има и "будали"/празнодумци/ за да има и "тарикати"/мислещи преди да пишат/.
Така че ще срещаш и нормални хора и убиващи време и изживяващи се като "гениални" тук - просто трябва да си над това да им обръщаш внимание - поне аз така правя.
Иначе - витаги ще има за какво да си говорим тук и за какво да мислим....


Радвам се, че се намират хора, на които им пука. Не се опитвам да ги вкарам в моя свят .. (поне не насила) ;). Споделям как виждам нещата тук през моя поглед. И да - трябва да има всякакви хора....просто... някои трябва да са по-малко от другите ;)

Лостов,мен можеш да ме вкараш в някой планински преход някой ден:))))


Хе.. живот и здраве ;)
цитирай
11. seasonofthewitch - :)
27.09.2012 23:49
:)
цитирай
12. starbuck69 - :)
28.09.2012 00:53
История зловонноблогърская

О, неразумний юзъре! Поради что спамиш като изоглавен, а не се запреш и да видиш красотата на списваното от человеците преди тебе!...

Майтап де! А сега сериозно:

Не мисля, че трябва да търсим вината у модераторите. И те са хора като нас със своите съдби и проблеми. И за разлика от блогърския живот, действителността е прекрасна. Наситена с емоции, борби и всекидневни ребуси, които търпят неотложни решения.
Това тук, прилича на малък Колизеум, като за разлика от него, хубавото е,че битките не са на живот и смърт. Всъщност, под обвивката на шоколада, понякога се крие не дотам добро съдържание, ала нали е речено, че по миризмата му ще го познаете...:)
Нека не превръщаме сайта в арена на безумни и лишени от смисъл сблъсъци, в които едва ли ще остане прав и невредим дори един. Ние сами правим така, щото калта да цвърчи доволно и хората, докоснали се до нея, да се превръщат в изкупителни жертви на някой полудял, жаден за зрелища воайор. Вината е споделена и е същевременно дълбоко скривана обществена тайна. Време е, да захвърлим глупавите доспехи на рицари на печаТния образ и да се държим като хора.
Иначе - с времето ще се превръщаме все повече в озверели юзъри...
Поздрави!
цитирай
13. lostov - Поздрави starbuck69 !
28.09.2012 01:39
Споделям. :) Наистина някои забравят, че са първо хора, а после юзъри... Добре насочи темата, да се погледнем ние какви сме рицари на печатния образ хахах

Но разбраха скоро
всички умни хора,
че старите доспехи
сменят нови дрехи.

цитирай
14. makont - Здравей,
28.09.2012 11:58
просто не обръщай внимание на глупостите и се опитай да се забавляваш. Никой не може да те нарани, ако не му позволиш. Никой не може да те накара да го четеш насила. Аз лично се забавлявам и откривам мнага хора тук, които са искрени. И нека си пишат за балет, баби и т.н. както се казва: "За всеки влак си има пътници". Просто нека сме толерантни и да уважаваме избора на другите. Успех ти желая и се опитай да се забавляваш(повтарям се, знам, но в момента не ми идва по-точна дума), а не да се натоварваш с престоя си в Б. Усмивки от мен и слънчев уикенд!
цитирай
15. lostov - просто не обръщай внимание на гл...
28.09.2012 15:59
makont написа:
просто не обръщай внимание на глупостите и се опитай да се забавляваш. Никой не може да те нарани, ако не му позволиш. Никой не може да те накара да го четеш насила. Аз лично се забавлявам и откривам мнага хора тук, които са искрени. И нека си пишат за балет, баби и т.н. както се казва: "За всеки влак си има пътници". Просто нека сме толерантни и да уважаваме избора на другите. Успех ти желая и се опитай да се забавляваш(повтарям се, знам, но в момента не ми идва по-точна дума), а не да се натоварваш с престоя си в Б. Усмивки от мен и слънчев уикенд!


Taka е, така е... :) Аз все пак да си кажа..

Поздрави! ;)
цитирай
16. tomcat2 - Блог бг е микрокосмос на съвреме...
28.09.2012 19:02
Блог бг е микрокосмос на съвременното българско общество ,като такъв разбира се селящината ,простащината и злобата преобладават,нормално!
цитирай
17. cicero7 - Харесват ми твойте разсъждения. ...
29.09.2012 11:22
Харесват ми твойте разсъждения. Някой хора са прекалено глупави и закостенели за да осмислят и приемат чуждото различно мнение по даден въпрос - с такива хора няма смисъл да споделяш информация и още повече мнение.
цитирай
18. lostov - Не съм виждала свестен блогър от...
29.09.2012 14:31
lunar написа:
Не съм виждала свестен блогър откакто си деактивирах блога. Ето те.
Здрасти! ;)


Здрасти. :) Абе намират се хора наистина...
цитирай
19. lostov - Блог бг е микрокосмос на съвреме...
29.09.2012 14:32
tomcat2 написа:
Блог бг е микрокосмос на съвременното българско общество ,като такъв разбира се селящината ,простащината и злобата преобладават,нормално!


Мхм.. и аз тъй мисля. Общество в обществото и т.н.
цитирай
20. lostov - Харесват ми твойте разсъждения. ...
29.09.2012 14:33
cicero7 написа:
Харесват ми твойте разсъждения. Някой хора са прекалено глупави и закостенели за да осмислят и приемат чуждото различно мнение по даден въпрос - с такива хора няма смисъл да споделяш информация и още повече мнение.


Е мерси :)) .. тъй си е да.. А пък и така оценяваш истинския човек още повече.. един вид...
цитирай
21. muerte - Прав си.
30.09.2012 11:53
Отпреди месеци ме се искаше да напиша точно такъв пост, но не видях смисъла. Вече не пиша, чета рядко и от време на време коментирам. Абсолютно съм съгласен с теб, осолено в частта за желанието, с което си почнал. И аз така, а после стана една..... То и сега си е така де.

Един съвет - избери си 4-5 блогера, които наистина ти харесват като стил и тематика на писане, сложи си ги в любими и си ги следи. Другите - пълен игнор.
цитирай
22. lostov - Отпреди месеци ме се искаше да на...
30.09.2012 21:26
muerte написа:
Отпреди месеци ме се искаше да напиша точно такъв пост, но не видях смисъла. Вече не пиша, чета рядко и от време на време коментирам. Абсолютно съм съгласен с теб, осолено в частта за желанието, с което си почнал. И аз така, а после стана една..... То и сега си е така де.

Един съвет - избери си 4-5 блогера, които наистина ти харесват като стил и тематика на писане, сложи си ги в любими и си ги следи. Другите - пълен игнор.


Еми да... и аз нещо такова. Отсявам..
Поздрави!
цитирай
23. gadfly - ...
01.10.2012 09:27
А, че защо изобщо гледаш другите "блогъри" какво правят ? Човек си списва блог, за да изказва мнение, а това колко хора го четат, трябва да му е през...да.
цитирай
24. lostov - А, че защо изобщо гледаш другите ...
01.10.2012 11:26
gadfly написа:
А, че защо изобщо гледаш другите "блогъри" какво правят ? Човек си списва блог, за да изказва мнение, а това колко хора го четат, трябва да му е през...да.


Eми гледам защото ми се ще да попадна на някакви хубави постинги... но за жалост повечето са някакви глупости. Инак аз си гледам моите си неща и така.... А и съм далеч от мисълта да гоня рейтинги, четаемост и колко пъти съм на първа страница и т.н.
цитирай
25. lostov - В крайна сметка
01.10.2012 13:59
..има светлина в края на тунела....
цитирай
26. starbuck69 - :)
03.10.2012 00:46
Светлината не ходи по тунелите. Тя е в нас самите! Поздрав!

http://www.youtube.com/watch?v=QnLgM_1bkV8
цитирай
27. lostov - Светлината не ходи по тунелите. Тя е ...
03.10.2012 11:00
starbuck69 написа:
Светлината не ходи по тунелите. Тя е в нас самите! Поздрав!

http://www.youtube.com/watch?v=QnLgM_1bkV8


Хе! Мерси.. :) И да, така е!!!
цитирай
28. mar866 - :)))
03.10.2012 12:13
аз па идвам тука само да се дракам;)))
съсипах 2-3 сайта, уморих десетина блогъри, но ще седя as the world turns...
цитирай
29. lostov - аз па идвам тука само да се дракам...
03.10.2012 12:32
mar866 написа:
аз па идвам тука само да се дракам;)))
съсипах 2-3 сайта, уморих десетина блогъри, но ще седя as the world turns...


БРАВО!
цитирай
30. liliqnaviolet - ....
04.10.2012 01:26
Какъвто е навън света такъв е и тук …. Пълен с комплексари, злобари, кретени и какви ли още не „ мери патковци ” … Както е казал народа: „ Вълкът кожата си мени, но нрава – не ! ” Да ти кажа преди години имах пак блог тук, но просто така се случи, че зачезнах за доста време и сега когато се завърнах го направих пак за себе си, не заради някои друг ……. Не вадя постинги на килограм, не гоня рейтинги, не ме интересува хорското мнение, не се вълнувам дали някои ме харесва или не ……. Просто си имам мое местенце – това е ……. Но аз съм си такава и в реалният свят – не избивам комплекси / не че ги нямам, но са си мои, аз и тях си харесвам :) ; … не си мълча … и няма нужда тук да крещя само и само барем някои да ме чуе и хареса … нямам нужда да впечатлявам / достатъчно съм впечатляваща, макар че това даже може да е и недостатък за една жена, най – вече ако е и малко умна … има ли такива …. Ха, ха ,ха … все пак малко минутки и за реклама …… нали и ти отвори дума за ползата и вредата от нея …. , но да използваме ефира все пак … :) ; / … Тук аз се крия ….. тук съм слаба, уязвима … тук виждам страховете и терзанията си написани и се мъча да ги оставя тук … за да не се давам навън на такива, като тези които коментираме в момента …. Затова си мисля,че важното е ти как се чувстваш и какво очакваш ….. , но според мен, случайно или не …. някой Човек се намира ……. и тук ……..
цитирай
31. lostov - Благодаря
04.10.2012 02:05
за откровението liliqnaviolet. Точно така.. и аз съм тук заради себе си - не търся слава и популярност. Ако дойдат - добре са дошли. Но не е това целта. Тук съм заради нуждата си да се изявя по някакъв начин или поне да се опитам да сътворя нещо. А пък каквото стане в крайна сметка :))) Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lostov
Категория: Други
Прочетен: 534465
Постинги: 68
Коментари: 490
Гласове: 499
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930